Om oss
Om Tvålshoppen
Returer
När du ska returnera en vara skickas den till:
Alnö Ecom AB, Tvålshoppen
c/o Partnerlogistik i Sverige AB Österängsgatan 6 Port 2
52139 Falköping
I din retur måste det finnas med ordernummer, ditt namn och adress, och den måste skickas med en tjänst så att den kommer direkt till vårt lager och inte till ett utlämningsställle.
Enklast är att skicka med DHL service point retur alternativt DHL Paket
Kundtjänstfrågor - frågor om ordrar, leveranser och produkter
Det går enklast och snabbast att nå oss och få svar på sin fråga via mail och vi ber att ni kontaktar oss via mail
Vi besvarar normalt alla mail inom 48 timmar under veckorna. Om vi inte kan svara på din fråga inom den tiden återkommer vi till dig inom 48 timmar och berättar när vi kan svara och varför vi är försende med ditt svar.
Fakturafrågor
Frågor om din faktura besvaras av vår fakturapartner Klarna på telefon 08- 120 120 10
Öppet: Mån-Tors: 08:30 – 20:00, Fre: 08:30 – 17:00, Helger: 10:00 – 17:00
Om företaget
Tvålshoppen drivs av företaget
Alnö ecom AB, orgnr 559206-3217
Adress:
Alnö Ecom AB
Fröstvägen 3
86592 Alnö
Mail: info@tvalshoppen.se